------------------------------------------------------------------------------------

helgen

(gammal bild)

det har varit en fett lång helg, med många skratt och sena kvällar. har tyvärr inga bilder att bjuda på, för jag orkade inte vara fotograf, utan kände mer för att hänga med i strömmen :)

men i torsdags var det första studentfesten, med tema American. jag och Johanna var utklädda till FBI, vi hade tejpat bokstäverna på ryggen av våra svarta tröjor och sen skulle vi ha en walkie-talkie och en pistol.

jag tappade min pistol i bilen, och mitt hår fastnade hela tiden i tejpen så att bokstäverna blev sabbade....men annars hade jag kul :)

i fredags hade Hanna födelsedags-picknick och bjöd på alla möjliga sorters cup-cakes, supergott och superroligt! :)

i lördags hade Linnea Asp kalas i Nävekvarn, så då åkte vi dit och hade skojigt.

och idag har jag varit trött och min hals har varit jobbig och kittlats hela dagen. nu ska jag försöka sova, det är typ det enda jag har längtat efter hela dagen, och nu när jag ska sova, så kan jag inte det...ironiskt eller vad?


aja, godnatt!

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------