------------------------------------------------------------------------------------

sick



i söndags kände jag av att en förkylning var på g.

i måndags morse hade jag ont i halsen, smärtan förvärrades framåt eftermiddagen och på sista lektionen var det bara en sak jag ville: att få komma hem till halstabletterna jag hade glömt på morgonen.

på kvällen började det göra ont i axlarna, utanpå halsen, i öronen och i hela huvudet. jag frös ganska mycket också. kollade tempen, lite feber meddelade termometern.

somnade i soffan, tog mig till sängen, somnade under dubbla täcken.

vaknade imorse av mamma som frågade om jag skulle stanna hemma idag, kommer knappt ihåg vad jag svarade. vaknade senare av att hanna smsade, vid tio.

nu mår jag bättre, ska till skolan imorgon igen, ska ha körlektion och projektarbete...hoppas min hals inte förstör dagen, det orkar jag inte med.

nu ska jag gå och sova, godnatt.

Kommentarer
Anna

yeeah vad bra att du mår bättre :)

2011-09-13 @ 23:34:41
URL: http://annarodas.blogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------