------------------------------------------------------------------------------------

time for a change.

igår klippte jag av mig håret...



eller det var ju inte jag som klippte det, det var ju min frisör...men ni fattar grejen ;)
20 centimeter bara försvann - POFF!

sen tänkte jag, hey why not! och mamma och jag färgade det också ;) varför inte fixa allt på en gång, det är ju mycket enklare ;)

hårklippningen blev bra, lite längre än jag hade räknat med, men det kanske bara är bra :P
det känns jättekonstigt att ha kort hår! det går fortfarande att sätta upp i en tofs, men det är jätteläskigt när man drar fingrarna genom håret och det tar slut alldeles för tidigt!

färgen blev aningen för mörk, trodde att det skulle bli ljusare, men det blev väldigt mörkt måste jag säga. men jag antar att det kommer tona ut sig lite när jag tvättar det. jag hoppas det gör det iaf...

nu ska jag hoppa i säng. Godnatt!

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------