------------------------------------------------------------------------------------

w o w


vet inte vad jag ska säga, eller tro.

fick ett telefonsamtal igår.
"Hej, du har fått ett stipendium..."

jag har tydligen världens finaste lärare som har nominerat mig till stipendiet: "Service Above Self", och har då lyckats övertala "domarna" om att jag är rätt person för detta.

och här sitter jag. om exakt 33 dagar kommer jag vara 10 000 kr rikare.

jag fattar det inte.

hur kan man ge ut så mycket pengar? vad bör jag göra med dem?
varför har jag panik över detta?



.

Kommentarer
Anna M

Wow, vad coolt! Grattis :D Vad innebär stipendiumet?

2012-04-19 @ 08:36:59
Anonym

TACK! :D

Man får det om man är en person som hjälper andra, tror jag. Jag har själv inte riktigt fattat vad jag har gjort, som har gjort att jag har fått det, men jag antar att jag kommer få reda på det när jag får höra motiveringen :)

2012-04-19 @ 18:51:05

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------