------------------------------------------------------------------------------------

spanien.

för typ ett år sedan var åkte min spanskagrupp till Roses/Rosas, Girona, Spanien.

hittade den här filmen på min dator, där vi försökte göra resten av våra klasskompisar avundsjuka, eftersom det var typ tjugo minusgrader och snöstorm hemma i Sverige :)




känner nu idag, i detta kalla väder att jag verkligen vill tillbaka till Spanien, eller till något land där det är varmt i alla fall...

/ längtar till varmare tider, ha det bra! :)


Kommentarer
Johanna

Herregudars! hade helt glömt bort att den där videon existerade :) Fyfasiken vad jag saknar Rosas. Det var fina tider det där. ta mig tillbakaaaaaaa tack!

2012-02-13 @ 22:11:22
URL: http://johannavonzeipel.blogg.se/

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------