------------------------------------------------------------------------------------

2011...2102...2021...20012...2012!

ojdå. det var svårt att få rätt...

så...nytt år nu då!

Najs. eller? haha...vet inte riktigt vad jag ska tycka, det kommer hända så mycket det här året som blir nytt.
skolan slutar, för alltid (eller något sådant) i juni. sen börjar inte skolan igen i augusti....hur konstigt är inte det???

jag har ingen aning om vad framtiden kommer att innehålla, jag vet inte hur man tar studenten, jag vet inte hur balen kommer gå till. Jag vet inte hur jag kommer att tillbringa sommaren, eller ens nästa år. 

många kan se allt detta som en frihet, en lycka. 

jag känner panik. jag vet jag är lite annorlunda.


2012 har för många varit skrämmande för att det är sagt att jorden ska gå under. 
2012 är skrämmande för mig för att vi ska ta studenten.


men, jag ska jobba på det. jag tänker vara lycklig när studentdagen kommer, inte drabbas av panikattack.


2012, here I come!

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------