------------------------------------------------------------------------------------

tyger och flickr

Hej!

vill först bara säga att det är roligt med våran klass, för vi trendar.
just nu är det balklänningar och körkortsteori.

på hålen sitter alla tjejer och diskuterar och letar efter antingen tyger eller balklänningar, eller så sitter vi och pluggar körkortsteori. det är nog fler som gör det förstnänmnda.

jag gör precis som de gör, men jag behöver bara bestämma mig för färg och modell, för resten ska min kära mamma fixa :)


jag har bestämt mig för typ den här färgen, materialet är inte spikat än.

(klicka på bilden för att komma till hemsidan)

och en blandning mellan de här modellena:


(klicka på bilderna för att komma till hemsidorna)

så jag hoppas att det kommer att fungera :)





sen har jag även, idag, skaffat flickr. kände mig lite nyfiken på det, så bestämde mig för att testa ;)
(klicka på bilden för att komma till min flickr.)


så, mycket har hänt och mycket mer kommer att hända med tiden.
hejdå :)

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------