------------------------------------------------------------------------------------

modell för en dag.

ja, jag åkte och blev fotograferad när jag satt över en spegel.
varför? för att jag skulle få en gratis sminkning :)

haha, nej men seriöst jag behövde sminktips och varför då inte passa på att gå på en "Model för en dag"-grej samtidigt? :)

så jag drog med mig syrran och mamma köpte två bilder på oss (av typ 30)...
och här är resultaten :)

(det är alltså inte jag som har tagit bilderna! Vet inte vad fotografen heter men företaget heter Model Lab)

Kommentarer

Tack för att du har valt att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
------------------------------------------------------------------------------------